Ik als student: persoonlijk

IMG_20140201_193153

Naam: Melissa
Leeftijd: 20
Woont: thuis bij ouders

Studeert: Communicatie
School: HAN, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen
Waar: Nijmegen
Duur: 4 jaar
Momenteel in: 3e jaar

Toekomstplannen: op korte termijn zal mijn grootste overwinning zijn om deze studie af te ronden. Niet omdat ik het er zo moeilijk mee heb, maar omdat het mijn fulltime bezigheid is. Ik wil het goed afronden en daarna klaar zijn voor iets nieuws. Wat daarna mij zal brengen zal ik eerlijk gezegd nog niet weten. Ik weet nog niet eens wat de komende twee jaar van mijn studie mij gaat brengen. Alleen al omdat ik de afgelopen twee jaar zoveel heb geleerd. Dus ik zal het allemaal op me af laten komen. Raar om te beseffen dat ik nu precies op de helft van mijn studie zit.

Dromen: gelukkig zijn,  mijn vrienden mijn hele leven meenemen, mijn eigen plekje hebben, genoeg geld verdienen om leuke dingen te kunnen blijven doen, de passie en zelfvertrouwen houden om te blijven bloggen/schrijven.

Interesses:

Series kijken
Favoriete serie: The Tudors
Ik kan niet stoppen met praten over series, dus kom me gerust stalken over jouw favoriete momenten etc. in series. Ik heb deze series gekeken of ik ben ze nog aan het kijken:

Game of Thrones, Sex and the City, The Sopranos, Friends, How I Met Your Mother, The Borgias, MadMen, Lost, Fargo, The Carrie Diaries (seizoen 1), Mr. Selfridge, Orange Is The New Black, Revenge, Suits, GIRLS, New Girl, Breaking Bad, Once Upon A Time (Seizoen 1), Downton Abbey, (net begonnen met) The Big Bang Theory, The Bridge, Grey’s Anatomy, Hemlock Grove, House, The White Queen, Rome, Camelot, Gossip Girl en Desperate Housewives.

 Ik wil deze graag nog kijken:

Arrow, House of Cards, Orphan Black, Sherlock, Dexter, The Following, The Killing, Hannibal, Homeland, True Blood en American Horror Story.

Muziek luisteren
Muziek is alles. Mijn 120 GB iPod is altijd mijn grote liefde geweest. Tot nu dan, want er is een concurrent genaamd Spotify. Ik luister voornamelijk naar alternatief, rock en indie. Toch ben ik over het algemeen heel makkelijk met muziek, ik vind namelijk veel verschillende dingen mooi.

IMG_20140812_210110

Bloggen
Ik heb een andere blog genaamd Marchingon. Thebeat. Deze is als algemene blog begonnen maar uitgegroeid tot een blog over muziek en series. Dus hier staan dan ook al mijn artikelen die ik over muziek geschreven heb: marchingonthebeat.nl

Ik ben te vinden op verschillende social media. Vragen, opmerkingen of gewoon een gezellig praatje kan allemaal via deze media.

Veel dingen staan op de naam van mijn andere blog Marchingon. Thebeat. Ik ben tot nu toe gewoon van plan dit zo te houden, ondanks dat ik op het moment niet actief ben op deze blog. Ik vind het een fijne en herkenbare titel voor mezelf.

Twitter: @Marchingontb
Instagram: #Marchingontb

Tumblr: Marchingonthebeat
Pinterest: Melissa
WeHeartIt: Melissa

Vertel me over jouw leven als student bij, jij als student.
4 gedachtes over “Ik als student: persoonlijk

Wees vrij om jouw ervaringen te delen!

