Studie ontwijkend serie kijk gedrag

Als je mijn vorige blog hebt gelezen is het je vast niet ontgaan wat voor lijst ik aan series heb opgeschreven. Ik heb 80% van deze series helemaal af gezien. Dit betekent dat er heel wat tijd in heeft gezeten. Hoe handig is het dat er een website is om erachter te komen hoeveel dagen, uren en minuten je gespendeerd hebt aan studie ontwijkend serie kijk gedrag! Mijn teller staat op:

IMG_20140812_211817

 

Mijn teller klopt nu al niet meer! Ik heb inmiddels op de site namelijk wat kunnen aanpassen. Sommige series ben ik al veel verder dan dat ik de laatste keer op de site heb aangegeven.  Dus inmiddels staat die alweer op 77 dagen 0 uur en 58 minuten.

Oké, even laten doordringen! Meer dan twee maanden non stop series kijken. Dat noem ik nog een studie ontwijkend gedrag.

Bereken jouw resultaten hier: http://tiii.me/

Ik moet toegeven dat ik ook series heb toegevoegd waar ik vroeger stip om 20.00 voor op de bank zat zoals The Cosby Show, The Fresh Price Of Bell Air, Married With Children en Charmed. Al lieg ik natuurlijk niet over het feit dat ik ze gezien heb.

Wat is jouw score?

 

 

7 gedachtes over “Studie ontwijkend serie kijk gedrag

  1. Wow, dat is veel! Echt heel veel. Bij mij zal het wel meevallen (ik heb alleen Sex & The city en Gossip Girl ooit afgekeken, echt waar… verder alleen halve dingen) maar ik durf toch niet te kijken…

    Like

    1. Gossip Girls en Sex and The City alleen hebben al heel wat seizoenen! Haha, dus dan zit je waarschijnlijk al op wat doelloze dagen in bed series kijken. Sommige series heb ik ook maar half gezien, gelukkig kan je op de site per seizoen invoeren.

      Like

Wees vrij om jouw ervaringen te delen!

