Vertraging. En nu?

Ik zal het maar meteen eruit gooien. Ik loop helaas vertraging op. Nog vier maanden vanaf nu. Helaas is het met stage niet gelopen zoals ik had gehoopt. Maar het is nu eenmaal niet anders.

Iemand van jullie die hier ook ervaring mee heeft (gehad)?

2 gedachtes over “Vertraging. En nu?

  1. Vervelend dat je stage niet is wat je ervan had verwacht. Ik heb dat helaas ook eens gehad en heb toen in overleg met school geswitched van stage. Ik kon gelukkig bij mijn oude stageplaats terecht en daar heb ik het met plezier afgemaakt. Nog even doorzetten meid, voor je weet is het voorbij x

    Like

  2. Oh joh, ik loop ook een jaar vertraging op haha! Ik vind dat zelf helemaal niet erg, want ik zou helemaal niet al klaar willen zijn met m’n bachelor.. ik voel me nog zo jong! Ik ben ook nog eens van plan volgend jaar een tussenjaar te nemen en dÑÑrna pas met m’n master te beginnen haha.
    Nu weet ik jouw specifieke situatie natuurlijk niet, maar ik zou gewoon maar denken: ik ben nog jong en er kan nog van alles gebeuren! 4 maanden meer of minder maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit πŸ˜‰

    Like

Wees vrij om jouw ervaringen te delen!

